Brandbaseret Innovationsledelse

På diplommodulet ’Brand-baseret Innovationsledelse’ lærer du, hvordan du kan anvende brands som strategisk redskab til at skabe værdifulde innovationsstrategier. Modulet giver dig teoretisk viden om strategisk ledelse af brands og innovation med perspektiver fra forskningen i design thinking. 

Du får eksempler på brandbaseret innovation gennem udvalgte cases i undervisningen. Endvidere faciliterer vi workshops, hvor du har mulighed for at bringe egne erfaringer og praktiske innovationsudfordringer i spil fra din organisations brand.


Info og datoer

Type
Diplomuddannelse
Kursusstart
27.02.2019
Pris
8.000 kr.
Ansøgningsfrist
15.02.2019
3-dages seminar
27.02.2019 - 01.03.2019
Opgaveaflevering
25.03.2019
ECTS
5

Det får du ud af modulet  

  • Du får viden om teoretiske kernebegreber og lærer at anvende analytiske tilgange til analyse af brands.
     
  • Du får indsigt i, hvordan forskellige tilgange til innovation kan styrkes gennem et afsæt i din organisations brand.
  • Du lærer at anvende design thinking-principper og får værktøjer til at koble brand- og innovationsstrategier sammen. 
  • Du lære at bruge din teoretiske viden til at reflektere over de muligheder, en brand-baseret innovationstilgang kan tilbyde din organisation, og du får redskaber til at udvikle nye innovations- og vækststrategier.

Hvem er modulet målrettet til?

Brand-baseret Innovationsledelse henvender sig bredt til både ledere, mellemledere og medarbejdere i private og offentlige organisationer, som har behov for en teoretisk og praktisk forståelse for brands og innovation, fx:

  • Afdelingsledere
  • Projektledere
  • Projektkoordinatorer
  • Udviklingskonsulenter
  • Ledelseskonsulenter

Modulansvarlig

For mere information, kontakt: